Webwinkel Keurmerk
Mijn titel

  Altijd 14 dagen bedenktijd ✔   

info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Garantie & Klachten


Garantie

Op producten die zijn gemaakt uit tweedehands verkregen materiaal is alleen de wettelijke garantie van toepassing. Dit houdt in dat je recht heb op een goed en deugdelijk product en dat deze dient te voldoen aan de verwachtingen die jij er redelijkerwijs van mag verwachten.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze onze best om deze in topconditie aan jou te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. 
Wettelijk gezien ben je verplicht binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover bij ons te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of (indien mogelijk ) vervanging. Het laatste is natuurlijk alleen mogelijk op producten waar er meerdere stuks van aanwezig zijn.

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heb over een product of onze dienstverlening, zoals je die ervaren heb. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail , reguliere post en / of telefonisch ( wij zijn te bereiken tussen 15:00 - 17:00 ). Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen deze binnen 5 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte brengen,

Indien een klacht niet in onderling overleg opgelost kan worden kan je je wenden tot Stichting Webwinkelkeur (www.webwinkelkeur.nl ), deze zal gratis bemiddelen.
Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heb je de mogelijkheid om jouw klacht te laten behandelen door de door Stichting Webwinkelkeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindenden zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschill aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dient te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europese ODR platform ( http://ec.europa.eu/odr)

Identiteit ondernemer

Out of the Attic Designs - Home & Living
Meidoornplein 12
1723 WP, Noord-Scharwoude
info@oota-designs.nl
Tel: 0226-701976 
Telefonisch bereikbaar op ma, di, do, vrij vanaf 15:00 - 17:00
KVK NUMMER :70199744
BTW NUMMER :NL184518398B01



| Meer